Publicat per cedec el 05-12-2016

El posicionament de la marca a Internet és una prioritat per a les empreses

Internet ha capgirat la manera de consumir i de relacionar-se amb les marques, i cada vegada hi ha més empreses que en són conscients. No tenir cap presència a Internet és pràcticament sinònim de no existir (especialment en determinats sectors), per això totes les empreses, tant petites com grans, destinen cada vegada més recursos a estratègies SEO, és dir, a aconseguir un posicionament millor en cercadors web.

A CEDEC creiem que el SEO és un factor que, els propers anys, anirà adquirint importància. Per això volem compartim aquest article de PuroMarketing, que indaga en les prioritats de les marques quant a inbound marketing (tècniques de publicitat poc invasives que pretenen aportar valor al client potencial).



El primer que cal preguntar-se és per què el SEO gaudeix de tan bona salut. Amb la popularització de les xarxes socials, molts analistes van predir que la importància del posicionament orgànic en cercadors disminuiria, atès que amb aquest nou canal les empreses disposaven d'una manera molt més directa per arribar als seus clients. El problema és que amb els canvis en l'algoritme de Facebook (la xarxa social més popular), l'abast orgànic dels continguts de les marques no ha fet més que disminuir, i ara cal pagar per aconseguir arribar a un percentatge significatiu de seguidors.

Per contra, el SEO encara és una solució assequible per arribar al màxim nombre de persones possible o, si més no, mentre els consumidors continuïn cercant informació sobre productes i serveis a Internet, cosa que gràcies als dispositius mòbils cada vegada és més habitual.

En tot cas, malgrat que millorar el posicionament orgànic és una de les principals preocupacions de les marques, no és l'única. L'article explica que les empreses tenen altres prioritats també, com ara la creació i distribució de continguts, l'automatització del màrqueting i els continguts interactius.

A CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, creiem que l'inbound marketing és una arma molt poderosa per a les empreses i, tal com diu l'article, pensem que apostar per millorar el SEO pot impulsar el desenvolupament de qualsevol empresa, ajudant-la a aconseguir més clients i a avançar en el camí cap a l'excel·lència empresarial.

Imatge Brainsins

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Camp obligatori.
Camp obligatori/erroni.
Camp obligatori.

Noticies Relacionades

Publicat per cedec el 05-12-2023

stratègia d'expansió empresarial

Mantenir-se estacionari (ni cap endavant ni cap enrere) no és una opció El món de l'empresa del s. XXI és dinàmic i competitiu. I els canvis i innovacions se succeeixen a gran velocitat. A CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica, més que consultors de l'empresa, som consellers dels empresaris de pymes i d'empreses(...)

Publicat per cedec el 09-11-2023

Com disposar d'una organització de vendes més eficient

Per què? Perquè tu ja saps que la força de vendes és clau en la teva empresa L'organització de la força de vendes és un pilar fonamental per a l'èxit de qualsevol empresa. No t'estem descobrint res nou amb aquesta afirmació, veritat? A CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica, més que(...)

Subscriu-te a nostra newsletter!

Rebràs notícies mensuals sobre gestió estratègica empresarial i casos d'èxit dels nostres clients.