L’operativa de CEDEC

El nostre treball a qualsevol empresa implica un avenç, un procés continu, que va completant etapes fins assolir l’Excel•lència. Tots els departaments de CEDEC estan formats per equips professionals altament qualificats i amb una gran experiència en la gestió empresarial.

El seu funcionament es basa en 4 principis: responsabilitat, autonomia, especialització i comunicació interdepartamental.

A més, comptem amb un Comitè de Projectes, que gestiona les actuacions que realitza cada departament per al client i dóna suport a la tasca dels nostres professionals.

Al següent gràfic hi trobarà una descripció més detallada del funcionament dels nostres 7 departaments.

Àrees estratègiques de negoci

Sempre presents al costat de l'empresari

Amb la finalitat d'oferir als nostres clients els serveis que millor s'adaptin a les seves realitats i necessitats, CEDEC ha creat 3 àrees de negoci estratègiques totalment independents, amb col·laboradors experts en cadascuna d'elles, per a garantir que el suport de CEDEC cap a l'Excel·lència Empresarial i els objectius concrets de cada empresari siguin compresos, realitzables i estiguin perfectament definits per a cada situació concreta.

Fent clic al gràfic, pot veure una descripció més detallada del funcionament de cadascun dels departaments de CEDEC.

Management Estratègic

Suport executiu i inspiració pels clients CEDEC

L’objectiu del departament de Management Estratègic és oferir un servei continu i exclusiu d’assessorament a propietaris i managers que han estat clients de CEDEC. El departament està format per professionals de gran experiència, centrats en aportar consell personal i perspectiva estratègica de negoci, a mig i llarg termini. Construït a partir d’una relació personal d’implicació i compromís, aquest departament s’encarrega d’assessorar i revisar de manera periòdica les dinàmiques empresarials per abatre els obstacles i permetre a l’empresari centrar-se en allò que realment importa.

Relacions Empresarials

Una conversa que ens apropa a vostè

Parlem. Sabem que la clau és escoltar-lo. Només si entenem la seva visió personal amb relació a la seva empresa, podrem ajudar-lo a definir els seus objectius de negoci.

Elaborem un pla. Vostè està al centre del seu negoci. Nosaltres disposem d’una perspectiva externa, informada i no condicionada, per ajudar-lo a establir prioritats i a prendre les millors decisions.

El delegat de Relacions Empresarials li oferirà els seus consells d’expert i li aportarà una visió tècnica perquè vostè es pugui obrir a nous escenaris i possibilitats.

Ens agradaria parlar amb vostè sobre l’estratègia del negoci, el mercat, els riscs, l’horitzó familiar, l’equilibri entre la seva vida personal i la professional, la competència, la innovació, la creativitat, les vendes, l’operativa la gestió... Ens agradaria tenir una bona conversa sobre vostè.

Relacions institucionals

Toda la experiencia de CEDEC a su alcance

Molts empresaris, involucrats en l'evolució del seu sector concret d'activitat, sol·liciten que aportem específicament en el seu sector nostra experiència de més de 50 anys.

CEDEC ha creat una Divisió especial que gestiona acords amb associacions empresarials, formacions, conferències, taules rodones, assistència a Fires i altres esdeveniments per col·laborar d'una manera més directa amb les empreses.

Nuestro conocimiento de la cadena de valor, la experiencia en muchas empresas del sector de referencia y la absoluta confidencialidad en nuestra actividad nos permiten ser muy eficaces y prácticos.El nostre coneixement de la cadena de valor, l'experiència en moltes empreses del sector de referència i l'absoluta confidencialitat en la nostra activitat ens permeten ser molt eficaços i pràctics.

Anàlisi i Projectes

Analitzar per a saber més i decidir millor

La missió del departament d’Anàlisi i Projectes és molt simple: guiar-lo cap a un futur millor pel seu negoci, pels seus recursos, pel seu temps i per la seva família. Vostè escull el destí i nosaltres el guiem fins allà. Per a poder competir, la seva empresa necessita idees dinàmiques. Perquè actuar i decidir sobre tots els fronts (operacionals, comercials, financers i personals) de la seva empresa pot ser un escenari ple d’opcions que no es poden escollir a l’atzar.

Gràcies a molts anys conduint el desenvolupament analític en entorns empresarials molt competitius, a CEDEC hem creat el procés d’anàlisi més complet i profund que podrà trobar vostè dins el nostre sector.

Accelerar l’evolució de l’empresa o evitar riscos exigeix tenir un anàlisi adequat sobre les seves capacitats. I és precisament a partir d’aquí, quan es pot elaborar un pla d’acció i començar a orientar el futur cap a un èxit real.

L’analista de CEDEC, sota el principi de l’Excel•lència Relacional, avaluarà el rendiment del model de negoci, la coherència estratègica, operativa i financera, així com el lideratge o les aspiracions personals de qui dirigeix l’empresa. I tot sota la més estricta confidencialitat i ètica empresarial.

Desenvolupament de Projectes

Orientació cap als resultats

Enfortir la seva empresa, en un entorn tan competitiu i estratègic com l’actual, requereix disposar d’un extens coneixement en solucions molt importants pel seu negoci.

El departament de Desenvolupament de Projectes implanta, des de l’experiència i la innovació, les accions i els processos operacionals necessaris per obtenir resultats tangibles a les àrees de l’empresa sobre les quals actua.

Gràcies al nostre llarg recorregut en desenvolupament empresarial, tenim una experiència i una capacitat operativa que generen un important salt qualitatiu en els resultats. Tot en benefici de dels avantatges competitius del negoci, així com dels interessos personals de la propietat.

Els nostres sistemes d’innovació, desenvolupament i acceleració estan testats en molts sectors i entorns empresarials, tant nacionals com internacionals. És per això, que podem proporcionar una experiència, uns coneixements i un compromís personal del més alt nivell.

Mentoring Executiu

Consolidar i desenvolupar els assoliments

L'objectiu és acompanyar-lo a vostè durant l'any posterior a les accions desenvolupades per la divisió de Desenvolupament de Projectes i assegurar que l'operativa implantada es continua aplicant amb èxit i generi els resultats esperats.

A CEDEC sempre hi ha algú al seu costat per a aportar-li solucions solvents i tranquil·litat sobre les seves decisions.

Per a seguir l'evolució, aportar innovació i correcció en tota la línia de vida del treball realitzat, establim mecanismes de control de Business Intelligence que li permetran a vostè concentrar-se en el que és determinant per millorar.

Auditoria de Qualitat

Compromís amb la satisfacció

Amb l'ànim de perpetuar els beneficis de la nostra col·laboració, verifiquem el grau d'integració dels processos en el dia a dia de l'empresa i en la seva cultura organitzacional. Per a això, efectuem anualment una Auditoria de la Norma CEDEC de Qualitat Empresarial. En elles, exposem el grau d'aprofitament i el valor aportat en cadascuna de les seves àrees operatives. L'auditoria dóna lloc al Certificat de Norma CEDEC, reforçant així la qualitat i la imatge competitiva del seu negoci.

Comitè de Projectes

El treball en equip converteix les seves aspiracions en avantatges competitius

Un equip de professionals que combinen talent, experiència, coneixement i creativitat supervisen el treball de camp que tots els nostres especialistes realitzen a la seva empresa.

El Comitè de Projectes actua tant en la fase analítica, com en l'executiva i estratègica, no sols com a suport, sinó com a guia cap als objectius fixats amb l'empresari.

El valor de la informació

Rebi mensualment per e-mail articles i vídeos amb informació sobre gestió estratègica empresarial.

Subscrigui’s a la nostra Newsletter Informe Empresarial CEDEC.