Excel•lència 
Empresarial

L’excel•lència és un hàbit
que ha de formar part de la cultura empresarial.

Una empresa excel•lent genera benefici pels seus clients, col•laboradors, proveïdors i la societat.

Partint de la premissa que “tot pot millorar”, entendem l’Excel•lència Empresarial, no com un estat puntual, sinó com un procés continuat, en el qual han d’estar involucrats tots els integrants de l’empresa, des de la seva directiva fins la seva plantilla global, passant pels comandaments intermedis.

Així mateix, una organització ha de ser excel•lent per i amb tots els actors del seu entorn: clients, proveïdors, col•laboradors i així fins crear un benefici per la societat.

Què fem per vostè i per la seva empresa a CEDEC Excel•lència Empresarial?

Ens centrem en l’element humà com a eix principal entorn al qual gira l’excel•lència empresarial. D’aquesta manera, es pot crear valor afegit donant suport a tots els membres de l’equip, fomentant que puguin assolir un major rendiment amb esforç i afany de superació.

El nostre concepte d’excel•lència comprèn la perennitat de l’empresa i, per suposat, l’obtenció dels resultats desitjats. Precisament per això, CEDEC va crear, des de fa molts anys, la seva Divisió de Management Estratègic, per acompanyar les empreses en el manteniment d’aquesta excel•lència empresarial davant dels reptes i oportunitats que puguin sorgir durant la seva activitat.

El nostre pla per assolir l’Excel•lència Empresarial inclou:

  1. Anàlisi de l’equilibri existent entre l’Excel•lència Empresarial i els recursos disponibles per aconseguir-la.
  2. Estudi de la cultura corporativa i de l’empresa, i de si en aquestes es respecten els valors de l’Excel•lència i de l’eficiència empresarial.
  3. Visió d’empresa de l’equip humà.
  4. Aplicació de models d’excel•lència empíricament comprovats.
  5. Prospecció al futur.

L’excel•lència és una cerca constant, no una meta.

L’Excel•lència Empresarial és, per tant, un procés d’anàlisi i millora contínua de l’organització i l’eficàcia empresarial a tots els nivells, pel moment actual i el futur.

Assolir l’excel•lència no és una tasca senzilla. És necessari evolucionar en la mateixa direcció que el mercat, promovent sistemes de gestió de qualitat que, a la vegada, només podran funcionar si tenim coneixement total de l’empresa.

L’Excel•lència forma part de la naturalesa humana. A CEDEC generem valor afegit, motivant els membres de l’equip i inculcant-los un desig genuí de ser excel•lents.

I recordi

  1. L’Empresa Excel•lent és aquella que l’empresari desitjaria tenir idealment.
  2. L’Excel•lència Empresarial comporta un procés d’anàlisi continuada i transversal, i l’aplicació permanent de les millores necessàries.
  3. Clients, proveïdors, col•laboradors i la pròpia societat han de ser partícips i beneficiaris d’aquesta Excel•lència.

El valor de la informació

Rebi mensualment per e-mail articles i vídeos amb informació sobre gestió estratègica empresarial.

Subscrigui’s a la nostra Newsletter Informe Empresarial CEDEC.