Publicat per cedec el 03-12-2020

Quins punts clau han de treballar les empreses per connectar amb el consumidor postcovid

Arribar fins als consumidors i connectar-hi s'ha convertit en un dels reptes més complexos a què fan front les empreses. Abans de la pandèmia ja resultava complicat, perquè els consumidors estaven envoltats de massa estímuls. Després de la crisi, les coses són més complicades i les companyies han d'ajustar encara més què fan. Connectar amb els consumidors resulta més crucial que mai.

A CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica líder a Europa en gestió, direcció i organització per a empreses familiars i pimes, entenem la importància d'aquest punt, però també com a les empreses els resulta difícil trobar les claus per establir aquests vincles amb els seus consumidors. Com apunten en aquest article, les empreses han de treballar 5 punts clau a l'hora de generar connexions sòlides i positives amb els compradors:

- Cal emprar l'empatia radical

Ha arribat el moment de fer tot l'esforç que calgui per entendre el consumidor. Les empreses han d'assumir el punt de vista de l'usuari i oferir-li tot el que li farà la vida més fàcil, allò que realment necessita.

- Cal oblidar la por

Les companyies no han de deixar que la por als errors les paralitzi. És el moment d'experimentar, d'anar un pas més enllà i d'assumir que equivocar-se no sempre és el pitjor. Ara bé, els errors s'han de corregir ràpidament, no cal dir-ho.

- Els consumidors volen salut i seguretat

Punts clau en el món postcoronavirus, la salut i la seguretat han esdevingut preocupacions destacades per als consumidors. Les empreses han d'establir protocols clars en aquest sentit.

- Els usuaris volen comoditat

Els consumidors volen el que sigui més còmode i més confortable, però entendre què respon a aquestes demandes s'ha convertit en quelcom cada vegada més complex. No tot és igual de còmode per a tots els consumidors, per tant les empreses han d'analitzar les demandes de cada segment.

- És hora de passar-s'ho bé

Davant de la fatiga per la pandèmia i les notícies negatives, els consumidors comencen a voler coses positives. Busquen que les marques els ajudin a tenir una mica d'alegria en la vida i que els venguin algun tipus de gaudi.

A CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica, animem les empreses a treballar en les seves connexions amb els consumidors i a millorar-hi els vincles. Tots dos aspectes són essencials en la recerca de l'excel·lència empresarial.

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Camp obligatori.
Camp obligatori/erroni.
Camp obligatori.

Noticies Relacionades

Publicat per cedec el 04-01-2024

Productivitat en el treball: mesures de millora

Molt més que un indicador d'eficiència La productivitat laboral és un factor vital per a la supervivència i el creixement de qualsevol negoci. En CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica, més que consultors de l'empresa, som consellers dels empresaris de pymes i d'empreses familiars. Incrementar la productivitat no sols(...)

Publicat per cedec el 19-12-2023

Gestió del canvi organitzacional: el model Kotter

Un canvi ben gestionat genera noves oportunitats  La gestió del canvi en les empreses familiars i en les pymes és fonamental a causa del seu impacte directe en la supervivència i la prosperitat d'aquestes organitzacions. A CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica, més que consultors de l'empresa, som consellers dels empresaris de(...)

Subscriu-te a nostra newsletter!

Rebràs notícies mensuals sobre gestió estratègica empresarial i casos d'èxit dels nostres clients.