Publicat per cedec el 03-12-2020

Quins punts clau han de treballar les empreses per connectar amb el consumidor postcovid

Arribar fins als consumidors i connectar-hi s'ha convertit en un dels reptes més complexos a què fan front les empreses. Abans de la pandèmia ja resultava complicat, perquè els consumidors estaven envoltats de massa estímuls. Després de la crisi, les coses són més complicades i les companyies han d'ajustar encara més què fan. Connectar amb els consumidors resulta més crucial que mai.

A CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica líder a Europa en gestió, direcció i organització per a empreses familiars i pimes, entenem la importància d'aquest punt, però també com a les empreses els resulta difícil trobar les claus per establir aquests vincles amb els seus consumidors. Com apunten en aquest article, les empreses han de treballar 5 punts clau a l'hora de generar connexions sòlides i positives amb els compradors:

- Cal emprar l'empatia radical

Ha arribat el moment de fer tot l'esforç que calgui per entendre el consumidor. Les empreses han d'assumir el punt de vista de l'usuari i oferir-li tot el que li farà la vida més fàcil, allò que realment necessita.

- Cal oblidar la por

Les companyies no han de deixar que la por als errors les paralitzi. És el moment d'experimentar, d'anar un pas més enllà i d'assumir que equivocar-se no sempre és el pitjor. Ara bé, els errors s'han de corregir ràpidament, no cal dir-ho.

- Els consumidors volen salut i seguretat

Punts clau en el món postcoronavirus, la salut i la seguretat han esdevingut preocupacions destacades per als consumidors. Les empreses han d'establir protocols clars en aquest sentit.

- Els usuaris volen comoditat

Els consumidors volen el que sigui més còmode i més confortable, però entendre què respon a aquestes demandes s'ha convertit en quelcom cada vegada més complex. No tot és igual de còmode per a tots els consumidors, per tant les empreses han d'analitzar les demandes de cada segment.

- És hora de passar-s'ho bé

Davant de la fatiga per la pandèmia i les notícies negatives, els consumidors comencen a voler coses positives. Busquen que les marques els ajudin a tenir una mica d'alegria en la vida i que els venguin algun tipus de gaudi.

A CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica, animem les empreses a treballar en les seves connexions amb els consumidors i a millorar-hi els vincles. Tots dos aspectes són essencials en la recerca de l'excel·lència empresarial.

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Campo obligatorio.
Campo obligatorio/erróneo.
Campo obligatorio.

Noticies Relacionades

Publicat per cedec el 04-03-2021

Preguntes i respostes sobre la Societat Limitada de Formació Successiva

En la constitució de qualsevol empresa, la forma jurídica pot adoptar diferents tipus de societats mercantils que s'adapten més a cada tipus de projecte. Una d'elles és la Societat Limitada de Formació Successiva una forma legal que pot resultar interessant en uns certs casos. CEDEC, consultoria d'Organització Estratègica líder a(...)

Publicat per cedec el 17-02-2021

La contribució de les empreses a l'Agenda 2030

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l'ONU són una brúixola important per a transformar el món. Aquests s'han elaborat sota el marc de l'Agenda 2030, un impuls que engloba els esforços de les persones, les empreses i els governs.Es busca així reduir l'impacte de les nostres activitats econòmiques a nivell mundial,(...)

El valor de la informació

Rebi mensualment per e-mail articles i vídeos amb informació sobre gestió estratègica empresarial.

Subscrigui’s a la nostra Newsletter Informe Empresarial CEDEC.