TAVOLA ARTE Y DECORACIÓN manté la confiança de prestigioses marques cosmétiques i continua amb la seva col·laboración amb CEDEC

TAVOLA, ARTE Y DECORACIÓN, S.L., ubicada a la localitat de Torrejón de Velasco, Madrid és una empresa constituïda l’any 1992 on la principal àrea de negoci és el disseny i producció de mobiliari temporal per el punt de venda, la fabricació de PLV i la realització d’esdeveniments en un sector tan exclusiu com el del luxe.
Des dels seus orígens, el seu propietari el Sr. Jesús Portero, va voler orientar l’empresa cap al sector del luxe i la cosmètica, basant la seva identitat en un servei impecable i cuidant fins l’últim detall pel que fa a la creativitat, disseny i producció d’elements per aquest món exclusiu.
Aquests han estat els principis que han permès a TAVOLA, ARTE Y DECORACIÓN, S.L. ser un col·laborador de referència per marques tan prestigioses com Guerlain, Lancôme, Cacharel, Givenchy, Sisley, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent o La Prairie entre d’altres.
Al llarg del 2013, TAVOLA, ARTE Y DECORACIÓN, S.L. ha estat la responsable del llançament de la nova Fragància de Giorgio Armani SI, realitzant a més els esdeveniments per a la seva presentació a la premsa a nivell nacional i desenvolupant els conceptes de mobiliari comercial per les principals perfumeries d’alt standing a Espanya.
Per el Sr. Jesús Portero la creativitat consisteix en una associació entre els conceptes que li proporcionen els seus clients amb idees pròpies, tot plegat amb l’objectiu únic de produir solucions originals a través d’un procés d’imaginació permanent, que donen com a resultat mobiliaris i elements PLV que ressalten encara més les qualitats del propi producte.
Col·laboració amb el Centre Europeu d’Evolució Econòmica S.A., CEDEC
TAVOLA, ARTE Y DECORACIÓN, S.L. està col·laborant amb la consultora estratègica per empreses CEDEC©, S.A. de forma continuada des de principis de setembre de 2013. En el seu procés de treball, s’ha definit l’estratègia empresarial i la organització interna de l’empresa. Aquesta col·laboració es mantindrà durant els propers 12 mesos segons l’acord subscrit per ambdues parts.
En el marc de la seva col·laboració, s’han definit aspectes relacionats amb nous llocs de treball, tasques i responsabilitats centrades en impulsar la incentivació dels seus empleats, elements de control de gestió que permetin a l’empresa ser competitiva i la consolidació de l’activitat comercial, tot plegat amb l’objectiu d’assolir les més altes cotes d’excel·lència empresarial.
SOBRE CEDEC©, Centre Europeu d’ Evolució Econòmica S.A.
La consultora estratègica CEDEC©, Centre Europeu d’Evolució Econòmica S.A., és una empresa creada a Espanya el 1971 amb l’objectiu de posar a l’abast de les empreses els sistemes d’organització que resultin més eficients, optimitzant així els seus resultats empresarials per a la consecució de l’Excel·lència Empresarial en totes elles. Per això, adapta els sistemes organitzatius a les peculiaritats pròpies de cada tipus d’empresa.
Al llarg dels seus més de 40 anys de trajectòria, CEDEC©, S.A. ha participat en projectes de més de 50.000 empreses, concretament més de 9.000 a Espanya, ocupant una plantilla de més de 350 professionals altament qualificats en totes les seves seus, 80 d’ells a Espanya.
Amb seu a Brussel·les, a més d’Espanya, la consultora estratègica per a empreses és també present a França, Luxemburg, Itàlia i Suïssa.