CASCOSOL, S.L, digitalitza tota la informació econòmica i financera amb la plataforma CEDEC-BI

CASCOSOL, S.L., ha establert i posat en marxa al tancament de l'any 2020, les inversions que ens permetran abordar l'any 2021 i els esdevenidors, aprofitant les oportunitats sorgides i projectant els punts clau per al control de gestió i la projecció comercial de l'empresa.
CASCOSOL, S.L, ha ampliat les seves instal·lacions en 440 metres quadrats, la qual cosa permetrà millorar la cadena productiva, racionalitzant l'espai i per consegüent augmentat la productivitat i l'eficiència. S'ha completat el parc de maquinària amb la compra de tres màquines de control numèric i canteado de peces. Totes dues inversions donen resposta al creixement derivat de les oportunitats sorgides d'elevada demanda, tant nacional com internacional, dels nostres productes.
De cara a la millora de la informació de la nostra empresa en el Mercat Internacional, s'ha elaborat una pàgina WEB en tots els idiomes dels països en els quals som presents: francès, anglès, portuguès, italià i espanyol. El que ens permetrà continuar avançant en la interacció amb els nostres clients.
CASCOSOL, S.L., dins de la seva política d'innovació i digitalització, ha fet el pas de digitalitzar tota la informació econòmica i financera de manera que la informació necessària per al control de gestió es generi de manera automàtica usant la plataforma CEDEC-BI. Això ens permetrà consolidar les nostres eines de control adaptades a plataformes de la màxima tecnologia.
CASCOSOL S.L., porta col·laborant des de juny del 2019 amb l'empresa de consultoria estratègica CEDEC.